byBrun
0,-
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

Fri frakt over 100kr ut november

Retur og reklamasjon

Her finner du informasjon om hva du gjør dersom du skal returnere en vare, dersom pakken din sendes i retur (uavhentede pakker), dersom pakken har fått skade under transport, om pakken mistes eller den inneholder mangler.
 

SKADET PAKKE UNDER TRANSPORT

Dersom bestillingen har fått tydelig skade under transport ber vi deg ta bilde av esken og skadene. Bildene og beskrivelse sendes sammen med ordrenummer og navn til e-post hallo@bybrun.no. Du som kunde vil ikke bli belastet for skader som påføres under transport. 

MISTET PAKKE

Når pakken sendes med Bring kan du følge pakken din med sporingsnummer. Dersom bestillingen ikke kommer fram ber vi deg kontakte Bring. Vi kan også hjelpe deg å spore pakken. Dersom du opplever leveringstiden er unormalt lang sendes en e-post med ordrenummer og beskrivelse av saken til e-post hallo@bybrun.no. Vi hjelper deg kontinuerlig i saken og har tett oppfølging med Bring

ANGRERETT OG RETUR

Du har 14 dagers returrett når du handler i nettbutikken hos byBrun. Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen. For å returnere en vare ved bruk av angrerett må produktet være ubrukt og emballasje intakt og kan kun benyttes hvis varen leveres tilbake i samme stand som da du fikk den. Når du benytter deg av angreretten må du fylle ut vedlagt angrerettsskjema, og legge sammen med varen du vil returnere. Det du betalte for varen vil bli tilbakeført når vi har mottatt returen. Varene skal være ubrukte og i samme stand og mengde som ved kjøp. Merkelapper skal henge på, samt være pakket i originalemballasje. Fjernet emballasje kan i noen tilfeller bety at varens salgsverdi forringes, og dermed kan ikke angreretten benyttes.

Når angreretten benyttes skal du selv betale returporto. Vi anbefaler alltid å sende returpakken som pakkepost slik at den kan spores og slik at vi kan være sikre på at pakken kommer frem. Velger du å sende med brevpost (frimerker), er dette på eget ansvar. 

Dersom du ønsker å returnere varen for å bytte inn i en annen vare, betaler du porto selv. 

Returadresse:
byBrun
Langgata 17
4306 Sandnes

Normal returrett gjelder ikke te i løsvekt, mat og hygieneartikler. Angreretten gjelder ikke tilbudsvare og salgsvarer. 

 

UAVHENTEDE PAKKER

Bring sin hentefrist er satt til 7 dager. Dersom du ikke henter pakken innen fristen sendes den i retur til byBrun. Du kan kostnadsfritt forlenge hentefrist fra 7 til 14 dager via SMS eller posten-appen.

Når pakken ankommer butikken behandler vi den som en retur og pengene - minus et gebyr på 49kr - tilbakebetales.

Dersom du ønsker å få pakken tilsendt pakken på nytt ber vi deg ta kontakt på e-post hallo@bybrun.no, så fort du mottar bekjed om at den er på vei i retur. Vi sender gjerne pakken på nytt mot en betaling av ny frakt på 90,-.

 

FEILLEVERING ELLER MANGEL PÅ VARE

Hvis du:

a) mangler noen varer i forhold til ordrebekreftelsen din
b) har mottatt feil vare
c) pakken er skadet under transport ber vi deg gjøre følgende:

Send en e-post til: hallo@bybrun.no, eller kontakt oss på telefon 466 74 345.

Vi ber om at du sender oss en beskjed med en gang du oppdager en mangel. Vi trenger kundenummer og ordrenummer på den varen du mangler eller hva som er skadet i pakken din.
Feilleveringer vil bli rettet opp umiddelbart. Hvis varen er skadet under transport hjelper vi til med retur og erstatning av varen


Vi tar forbehold om feil priser, prisendringer og at varer kan være utsolgt eller at lageret ikke stemmer, ettersom feil kan skje. Såfremt vi ikke kan imøtekomme din ordre, hører du fra oss raskest mulig.

 

Trykk Enter for å søke eller Esc for å lukke